InnOWACJE

nIGDY

Na zmiany nigdy nie jest za późno, tym bardziej jeżeli wraz z nimi ma przyjść coś nowego. Prowadzenie bloga przynosi dużo rozrywki, często pociąga za sobą także sporą odpowiedzialność. Tymczasem nBLOG to już drugi site mojego autorstwa, który zostaje wrzucony w ocean Sieci.

InnOWACJE

Na początek małe trzęsienie ziemi z mottem w tle – może to i głupie nadawać blogowi atrybuty znane z literatury, ale chciałbym coś wyraźnie zaznaczyć. nBLOGowi przyświecają dwa hasła: parzyste wisi trzy linijki wyżej, pierwsze zaś to

nIEZASTĘPOWALNOŚĆ

Blog operowy, znany jako Ad Acta, pozostaje aktywny i nadal będzie wzbogacany o nowe wpisy. Migracje społecznościowe spod znaku Super Mario Brothers (tam również przeskakiwano między platformami) może i są na czasie, ale mi do całkowitych przenosin jeszcze daleko. Pastowanie wpisów również nie bawi mnie tak, jak przyjęło się to ostatnio – kończy się albo na separowaniu gości, albo na powielaniu błędów – choć w latach limitowanego czasu dla samego siebie często nie ma innego wyścia.

nBLOG

Na łamach niniejszego bloga będziecie mogli poczytać wzbogacone o nowy materiał wpisy operowe – idea „rozszerzeń” zafascynowała mnie do tego stopnia, iż postanowiłem sprawdzić ją na żywo, oczywiście darmowo. Z drugiej strony znajdziecie tutaj wszystko to, czego nie mam ochoty zamieszczać na łamach Opery – prawdopodobnie także wpisy poświęcone grom wszelakim.

nEVOLUTION

Ostatnia kwestia warta omówienia – nBLOG będzie podlegał zmianom w znacznie większym stopniu, niż Ad Acta. Świat i wszystkie nowinki podążają coraz szybciej naprzód, widać to zwłaszcza na przykładzie rynku wymiany informacji. Będę szukał najlepszej formy dla niniejszego bloga, mam nadzieję, iż również dzięki Wam stworzę coś godnego uwagi.

No comments yet

Skomentuj

