Terminator: Salvation

terminator_salvation-What is the day? A year?

-2018.

-What happened here?

-McG happened…


Zapraszam do akt – recenzja Terminator: Salvation czeka.

1 comment so far

  1. DIABEU 242 on

    Dotąd „Terminator 1” był nie do przebicia, a byłem na nim w kinie, gdy wszedł na ekrany lata temu, i gdy zobaczyłem Hunter Killer Tanka miażdżącego gąsienicą ludzkie czaszki, czułem, że to może być film życia. Potem obejrzałem go jeszcze kilkadziesiąt razy. Na „T4” byłem dotąd 3 razy, i chyba stwierdzam ( z lekką dozą nieśmiałości i niepewności ), może nieobiektywnie, mocno podjarany i pod wrażeniem, że „Terminator: Salvation” to chyba najlepsza część z dotychczasowych. Oczywiście pomijam różne niedociągnięcia, nawiązania do innych filmów, których naliczyłem aż za wiele, oraz ściemy i kompletne niemożliwości, bo choć jest tego wszystkiego drażniąca i zastraszająca ilość, to po wyłączeniu w sobie trybu: szukania dziury w całym, film ogląda się znakomicie.
    Czekam z niecierpliwością na 2 kolejne części sagi mocy, o ile zdążą zanim (jeśli, i oby nie!!!) spadnie nam na łby asteroida około 2012 roku.

    Do klimatów TERMINATORÓW nawiązuję w mojej biżuterii, (i nie tylko) głównie w pierścieniach, które możecie zobaczyć pod tym adresem głównym strony mej http://www.artoforion.blox.pl gdzie można kupić co nieco.


Skomentuj

