Transformatory przeładowane

Michael Bay

Jak podała witryna slashfilm.com, Transformers Revenge of the Fallen zarobił w weekend otwarcia w samych Stanach Zjednoczonych 201,2 mln USD, co daje mu drugi wynik po lepszym zaledwie o 2 mln USD Nolanowskim Dark Knight.

Patrząc jednak na spływające wyniki z premier światowych, czyli bagatelka kolejne 181,6 mln USD, nie sposób nie mówić o kasowym sukcesie produkcji.

W świetle tych informacji intrygujący wydaje się być wieść ukryta pod niniejszym linkiem… Czyżby Transformers Reloaded?

2 comments so far

  1. Borejko on

    Myśłałem że mi RSS szwankuje, a Ty faktycznie przycichłeś.

  2. deckardpl on

    Spokojnie, po prostu wczytałem się w komiksy, wgrałem w BE i nie widziałem filmu wartego recki od czasów Transformatorów.


Skomentuj

