A tymczasem poza Polską…

ennies_i_voted _rectangle_09Co roku w lipcu poświęcam 15 minut, aby oddać głos… a właściwie kilka, w zależności jak przedstawia się stan mojej wiedzy o tegorocznym rynku gier. W tym roku skupiłem się tylko na kilku kategoriach, starając się unikać wściubiania nosa tam, gdzie moja wiedza jest absolutnie żadna. Tegoroczne nominacje nieco mnie jednak zaskoczyły, a w jednym wypadku wręcz zgrzytnąłem zębami widząc zgłoszone projekty (przykładem podcasty, gdzie spośród pięciu audycji trzy to kompletne geekowskie szmiry, emitowane coraz rzadziej).

W tym roku moim faworytem był oczywiście Mouseguard – piszę to tak w ramach drobnej spowiedzi z uczynionych grzechów. Zarówno w kategorii Best Interior Art jak i best production values gra ta nie ma po prostu konkurentów (nawet wśród Hellas) – mam natomiast nadzieję, iż nie znalezienie się Mouseguarda wśród Best Game zostanie w stu procentach zrekompensowane zwycięstwem jako Product of the Year. Tak, nagroda Origins to za mało😉

Jeżeli jeszcze nie głosowaliście a czujecie potrzebę wsparcia którejś ze znanych Wam gier (wśród nominowanych a znanych u nas są sztandarowe D&D 4.0, Cthulhutech, Dark Heresy i Pathfinder), odwiedźcie stronę i działajcie. Pozostało Wam nieco więcej, niż 4 dni.

2 comments so far

  1. Enc on

    > Zarówno w kategorii Best Interior Art jak i best
    > production values gra ta nie ma po prostu konkurentów

    Zajrzyj do Cthulhutech🙂

    • deckardpl on

      Zajrzę zajrzę – gdy znajdę okazję. Ale czy przebije albo dorówna grafikom Petersena wyjętymi wprost z komiksu…? Ale obudziłeś we mnie ciekawość – a na CT zagłosowałem właśnie w kategorii best cover art.


Skomentuj

