[Mouse Guard] Temat organizacyjny

genconposterEkipa zebrana, czas dograć szczegóły. Dla postronnych Czytelników disclaimer: temat będzie zawierał tak fascynujące elementy, jak grafik sesji i miejsce grania. Prawie jak actual play (który zresztą też się pojawi).

Założyliśmy grę co dwa tygodnie – pytanie nr 1: kiedy zaczynamy? Już 26 września (najbliższa sobota), czy 3 października? Uwaga ode mnie – sugerowałbym któryś z tych dni, gdyż na przełomie pierwszego i drugiego tygodnia października mogę być niedostępny.

Pytanie nr 2: u kogo zaczynamy i w jakich godzinach? Proponowałbym nie u mnie😉 Godziny, dowolne, byle od godziny 12😉.

Sesję startową proponowałbym nieco dłuższą, aby stworzyć postaci i ruszyć z misją pilotażową.

37 comments so far

  1. Cactusse on

    Ja poproszę 3 października, albowiem w najbliższy weekend będę elsewhere zarówno ciałem jak i duchem😉 .

    Co do lokum i godzin zabawy, proponuje zagrać u mnie (minutka spacerku od Filharmonii) w godzinach np. 12-16/17/18.

  2. Enc on

    Kaktus +1, mnie też na tym weekendzie nie będzie, na weekendzie 9-10 października też prawdopodobnie nie, więc ten 1-2 pasuje idealnie🙂

    Byle byśmy zdążyli do tej 17 maksymalnie, dłużej raczej nie będę mógł zostać

  3. deckardpl on

    OK, u mnie raczej podobnie z terminami weekendowymi. Czekam jeszcze na post Sejiego (w sobotę wraca ze szkolenia), co do lokum +1. Godziny: optuję za 12-16:30, ale niech jeszcze S się odezwie.

  4. Seji on

    3 pazdziernika. Godziny – jak najwczesniej (powod – kolo 16-17 to ja sie irytuje bom glodny :P). Wiec jak sie da np. 11-16 (czy 11-15) to OK, ale 12 przezyje.🙂

    U mnie raczej 3 sie nie da, ale w innych terminach zapraszam (blizej, niz do Deckarda, he he).

    BTW wazne dla mnie: czestotliwosc grania. Ja opruje za ‚co dwa tygodnie’ (przynajmniej na razie). Moge miec problemy czasowo-przestrzenne, jesli ma byc co tydzien.

  5. deckardpl on

    Czy ja dam radę wstać na 11😀 Może być ok. 11:30 pod Filharmonią?

    OK, Cactusse – daj znać gdyby coś się działo z miejscówką.

    Seji, co dwa tygodnie, kiedyś trzeba też…

  6. Enc on

    Mam taki nieśmiały wniosek o przesunięcie sesji na niedzielę, 4 października. Wypadła mi niespodziewajka w sobotę i na pewno nie dam rady wtedy się pojawić, za to w niedzielę na pewno bym był. W godzinach dowolnych, nawet o 10 rano😉

    • deckardpl on

      Z mojej strony nie ma problemu, 11-11:30 powinna wystarczyć😉 Seji też może, czekamy na Cactusse’a.

  7. deckardpl on

    OK, z uwagi na problemy zdrowotne paru osób informuję o przełożeniu terminu sesji – wstępnie na 17 X.

  8. Seji on

    Hej. Odezwijcie sie do mnie na seji at onet pl – podesle namiary jak dojechac i dokad.🙂

    Jak rozumiem, 11:30 w sobote?

    • deckardpl on

      Mi pasuje, innym jak przypuszczam też. Podeślij mi te namiary od razu jak możesz, może nie zabłądzę😉

  9. Enc on

    Lokalizacja się zmieniła? Myślałem, że gramy u Kaktusa.🙂

  10. Seji on

    Deckard stwierdzil, ze gramy u mnie.😛

  11. Cactusse on

    Za niska temperatura w sobotę, za wcześnie na bawienie się w grzanie, no i dajmy innym szansę pochwalić się suknią i ścianami😉

  12. Seji on

    Deckard, dzieki za sesje. Fajnie bylo, czekamy na AP.🙂

  13. deckardpl on

    Apek wrzucony, kolejna misja: 31.10.09r. u Sejiego.
    I ja dziękuję za sesję🙂

  14. deckardpl on

    OK, moi drodzy – następna sesja: ponieważ (dobrze pamiętam?) najszybciej moglibyśmy zagrać w pełnym składzie za 3 tygodnie a MG umożliwia bezbolesną grę w mniejszym składzie – co wybieramy?

    1. Grę za 3 tyg w komplecie (a np. za tydzień/dwa jakaś planszówka, np. Battlestar), czy

    2. Gramy w okolicach 14 listopada (w najbliższy weekend nie wiem, czy dam radę – walczę z wirusem)?

    3. A może 11 listopada? Wszyscy mamy wolne.

  15. Seji on

    Ja nie mam wolne. Ide 11, zeby wziac wolne 13 i spokojnie pojechac na Falkon.

    Grajcie beze mnie, nie problem. Tym bardziej, ze nie wiem, czy w weekend pofalkonowy nie bede musial wyjechac.🙂

  16. Enc on

    Ze mną jeszcze nic nie wiadomo niestety. Najlepiej planujcie tak, żebyście we trójkę mogli spokojnie grać, ja jak będę w stanie, dołączę.

    Całkiem możliwe, że moja nowa praca będzie też obejmować weekendy od czasu do czasu – a to raczej nie zostawi mi wiele wolnego.

    Ogólnie, szkoda, że na tygodniu nie chcecie/nie możecie grać, dla mnie byłoby o wiele łatwiej:/

  17. Cactusse on

    Ja mogę jakkolwiek, albowiem krytyczne rzeczy odwalają mi się dzisiaj i jutro, a dopiero pod koniec listopada będę miał trochę bardziej napięty weekend😉.

    Co do planszówek, właśnie skończyłem testować Small World i wrażenia całkiem przyjemne, można nim spokojnie zapchać dziurę MGową😉.

  18. deckardpl on

    OK, dajcie znać z terminami.

    U mnie bardzo możliwe, że będę miał możliwość gry w dniach 11-15 listopada. Co do grania w tygodniu – charakter pracy powoduje, że jedynymi bardziej pewnymi dniami mogłyby być piątki ok. 18. Poza tym zazwyczaj dowiaduję się danego dnia, iż muszę zostać w firmie dłużej albo też doszło więcej nagłych spraw do załatwienia – od biedy moglibyśmy spróbować ustawiania się ad hoc, ale… dojazd. Chyba, że do Cactusse’a.

  19. deckardpl on

    OK, oceńmy kiedy możemy grać:

    1. Encu, Cactusse – co z czwartkiem 3 grudnia? Jeżeli będzie można zagrać u Ciebie Marcinie, powinienem dotrzeć ok. 18.

    2. Seji, Cactusse – odpowiadałaby Wam sobota 5 grudnia?

  20. Enc on

    Mnie najbliższy czwartek pasuje – o ile zaczęlibyśmy faktycznie ok 18, cały tydzień mam na 6:00 do pracy.

  21. Seji on

    Sobota 5 tak, ale nie u mnie tym razem – mam nalot rodziny.

    Czwartek – nie moge.

  22. Seji on

    Uprzedzajac pytania: nie moge tez w srode i w piatek. Inne rzeczy zaplanowane.

  23. Cactusse on

    1. Czwartek mi pasuje, można też grać u mnie.
    2. Sobota prawdopodobnie mi pasuje, aczkolwiek detale będę znał dopiero w środku tygodnia (jeśli będę dostępny, to również można grać u mnie).

    • deckardpl on

      OK, jeżeli tylko Marcinie z Twoim zdrowiem już lepiej, to umawiamy się na czwartek ok. 18. Mam pytanie, ponieważ dawno mnie nie było u Ciebie, damy radę umówić się na przystanku w okolicach Filharmonii?

      • Cactusse on

        Żaden problem, będę czekał o 18 pod Filharmonią (btw. ponieważ pogoda robi się mniej przyjemna, cieplejsze ubranie rekomendowane😉 ).

  24. deckardpl on

    OK, Seji zapowiedział, iż może grać w sobotę 12 grudnia – u mnie z uwagi na sesje we wtorek i czwartek (skype) może być to jedyny termin grania w przyszłym tygodniu, choć jeszcze zobaczę. Natomiast w tygodniu od 14 do 20 grudnia mogę znów grać w tygodniu.

  25. Seji on

    Ja tradycyjnie w tygodniu odpadam na 99%. Co potem – zalezy, czy dostane urlop na 21-4.

  26. Cactusse on

    Nie jestem pewien czy będę mógł „w pełni” grać w najbliższą sobotę. Jest 50/50 szansa, że nie będzie mnie cały dzień lub będę musiał wyjść w okolicach 14-15 godziny. Szczegóły poznam dopiero w środku tygodnia:-/ .

  27. deckardpl on

    Spokojnie, poczekajmy na rozwój sytuacji🙂

  28. deckardpl on

    Gramy w najbliższą sobotę o 11:30 u Cactusse’a.

  29. deckardpl on

    Termin kolejnej sesji: niedziela 20 grudnia, 11:30-12, u mnie?

  30. deckardpl on

    Mam do końca roku czas na potencjalnie jeszcze jedną sesję, czas dowolny, byle nie w Święta. Gdybyście byli zainteresowani, dajcie znać – a tak czy inaczej widzimy się w 2010 roku🙂

  31. Cactusse on

    Pracuję przez świąteczno-noworoczną dziurę, więc może być ciężko z wyrobieniem się. Miejmy nadzieję, że następny rok przyniesie więcej okazji do deptania mysich szlaków😉


Skomentuj

