Wunderwaffe blogujących studentów, czyli na kłopoty…

egoZacytuj, proszę, bardzo konkretnie, do której części mojej wypowiedzi się odnosisz.

„Powiedziałem jedynie to, co powiedziałem”, cytując Schopenhauera w „Erystyce”.

EDIT: Żeby nie być gołosłownym, znalazłem źródło cytatu. Tłumaczenie brzmi „powiedziałem tylko tyle i nic więcej”. Schopenhauer Artur, „Erystyka, sztuka prowadzenia sporów”, Sensus, Sensus, Gliwice. Str. 61, (fortel 23).

(Post pod jednym z blogów)

Właśnie dlatego przestałem blogować na Polter.pl. I tym optymistycznym akcentem życzę dobrej nocy.

5 comments so far

  1. Seji on

    Linka daj, bo wygooglac nie moge. ;P

    • deckardpl on

      W życiu, jeszcze mam Szeptowi odwiedziny nabijać, aby sobie ubzdurał nie wiadomo co😀

      Wsparłbym Borysa, bo dobrze prawi, ale na Poltku nie ma sensu dyskutować – albo Cię zmoderują, albo dostaniesz +10 i oponenci wejdą w tryb „tego nie było, gdzie mój miś” albo ktoś wystrzeli Chopinem czy innym Szopenem.

  2. Borys on

    Wsparcie moralne też jest istotne.🙂 Ale Tomakona już faktycznie zmoderowali.🙂

    • deckardpl on

      Możesz liczyć na support, może nawet na Polterze… ale nie na takich blogach😉

  3. Arieen on

    Doprawdy jakże głęboka myśl, że się trzeba aż do Schopenhauera odwoływać :p.


Skomentuj

