Czy zamienisz Modern Warfare 2 na Battlefield Bad Company 2?

Po obejrzeniu niniejszego gameplay’a decyzja była jedna – bez wahania.

13 comments so far

  1. drozdal on

    Mam nadzieje, że będzie można zniszczyć każdą z osłon z granatnika.😀

    • deckardpl on

      Potwierdzam, zresztą z karabinu prawdopodobnie też rozwalisz płoty i ogrodzenia.
      Dzisiaj lub jutro wrzucę kolejny embed z gameplaya, naprawdę jest na co patrzeć.

  2. raf on

    Bad Company 2 jest 1000000000 razy lepsza od Call of duty!!!

  3. Maniak FPS on

    Dokładnie tak jak w temacie, Cod Się chowa, EA i JICE wykonali kawał zajebist** roboty, sam czekam na 5 marca, i odrazu po szkole/robocie udaje się w kierunku Media Markt, aby zakupić ową gę🙂

  4. gracz on

    modern werfare 2 jest o wiele lepszy w multi od bad company 2

  5. profesjonal on

    Batlyfield żondzi. Ta gra jest durzo lepsza od call of duty, nie ma co poruwnywać. Multi jak i singiel jest dużo lepszy. Polecam, warto wydać te pieniondze!! !!! !

  6. zolnierz on

    w czym bc2 jest lepsze od mw2 od tego ze mozna w nim wrzystko rozwalic… a po drugie? o ile wiem fabyla na 6 godz / mw2 tak samo a multi🙂 najpierw zagrajcie w jedno i w drugie a potem pogadamy🙂 ja nie mowie ze bf jest lepszy od mw2 jak zagram to ocenie a takie gadanie fanow bfa ze cod to nic jest smieszne ;] pozdrawiam

  7. deckardpl on

    Hello wszystkim!

    Singiel jak singiel, kapitalne dialogi (of course w wersji oryginalnej) npców z oddziału, których w MW-kach nie uświadczyłem.

    Multi – zacznę od tego, że BC2 zaczęło fatalnie od problemów z serwerami (PC i XB) i punkbusterem. W efekcie mnóstwo ludzi nie zagrało ani razu albo kwadrans (ja miałem to szczęście grać całą sobotę), a obecnie połowa serwerów jest albo full, albo działa bez PB (czyli witajmy w bajce o aimbotach, wallhackach, espach i innym gównie). Ale skoro o porównywaniu…

    Multi w Mwkach to dla mnie napieprzanie w closecombacie, czego moja wychowana na taktyczeniu w BF2 i BF2142 dupa nie przyjmuje do wiadomości. Generalnie mam kurewsko złe doświadczenia z grania w MW – ten poziom paradoksu i cheatów liznąłem w BFie zaledwie na kilku serwerach i powiedziałem do widzenia. Doświadczenie doświadczeniem, ale macro na knifie z triggerbotem albo threatdetectora połączonego z tym gównem do samoprzeładowania po pierwszym strzale w klienta widziałem już wiele razy.

    Multi w BC2 – mapy są śliczne, rozwałka jest przyjemna, choć ponieważ jest to nieco inna od innych BFów gra, glebę na razie gryzę często. Widać, iż zwykłe pójście szturmem nic nie daje i trzeba kombinować. Zabawna sprawa, gdyż kupa ludzi na forum gry zastanawia się, czemu służyła beta, skoro gra nadal ma jeden z bardziej spieprzonych systemów liczenia trafień (ale akurat to żadna niespodzianka dla fanów MW). Mnie osobiście boli ograniczenie liczby graczy do 32 na mapę – szkoda.

  8. Anonim on

    po zagraniu w BC2 czarna plama po walnięciu z rpg-7 już mnie nie bawi

  9. Anonim on

    a mapy w modern warfarach prawie niczym się nie różnią a BC2 pustynie, dżungle, góry, porty = większe zróżnicowanie
    i pojazdy w multi jestem za battlefieldem

  10. Anonim on

    mam BC2 i tych parę trybów bardziej mnie bawi niż nawet 100 trybów w MW 2 bo są przemyślane i wymagają współpracy i to mi najbardziej pasi

  11. ktos on

    zdecydowanie wole cod bo tam jest wiecej killstreakow deathstreakow perkow dodatkow. .. po za tym przyzwyczailem sie do sterowania w cod. szkoda ze jest meczennik

  12. Anonim on

    nigdy nie zamieniłbym mw2 na bfbc2 ale kupiłbym go nie tracąc mw2. ale lepszy jest mw2. są tam killstraki perki akimbo… w bf najbardziej wkurzające jest życie. trzeba się uleczać a niektórzy medycy są hamscy i zostawiają apteczkę dla siebie


Skomentuj

