Twoje zwiastuny #29

Dwie inteligentne komedie obyczajowe wprost ze Stanów, niebywałe…

Flipped

Morning Glory

2 comments so far

  1. Borys on

    Niby w tym drugim gra Harrison, ale i tak mam wrażenie, że Rob Reiner poradzi sobie lepiej. On ma rękę do takich old-schoolowych klimatów. Notabene, widziałeś najnowszy (?) trailer „Inception”? Mam na myśli ten pełny, dwuipółminutowy, z którego już jasno wynika, o czym będzie film. Palce lizać. Jak dla mnie zapowiada się mroczny „Matrix” z jakimś nolanowskim twistem.🙂

    • deckardpl on

      Mam tylko niejasne wrażenie, że Reiner poszedł w stronę „nie wypada opowiedzieć historii w stanach czasu kryzysu, więc pokażemy publiczności naiwne lata `60, kiedy też naród stanął przed wyzwaniem (Księżyc)!”. W drugim trailerze przez moment odrzuciło mnie odwołanie do „Diabeł ubiera się u Prady”, ale potem cięte dialogi naprawiają sytuację.

      Tak, drugi pełny zwiastun Inception widziałem, jest rewelacyjnie zmontowany (w połączeniu z kapitalną sciężką Zacka Hemseya).


Skomentuj

