Twoje zwiastuny #33

Trwa sezon ogórkowy, czyli marketingowcy nie próżnują.

The Unstoppable – duet Tony Scott i Denzel Washington powraca

Burlesque – tym razem zamiast Cher śpiewać będzie…

Stone, czyli film trzech nazwisk – Norton, De Niro, Jovovich.

W tym filmie gwiazd będzie jeszcze więcej, za kamerą największa – You will meet a tall dark stranger

Na zakończenie pozwolę sobie na spostrzeżenie – 2011 rok w kinach będzie kapitalny, skoro pojawią się takie filmy, jak Sucker Punch.

2 comments so far

  1. Borys on

    Solidna porcja zwiastunów, mości panie.🙂

    „Unstoppable” — tylko niech to będzie powrót w stylu „Man on Fire”, nie „Deja Vu”. Rozpędzony pociąg BEZ terrorystów…? Zobaczymy.

    „Burlesque” — przypomniało mi się, że mam do obejrzenia „Moulin Rouge”.

    „Stone” — zapowiada się bardzo apetycznie.

    „YWMATDS” — tytuł kojarzy się z „Brunetem wieczorową porą”… To nie mój żanr, ale te nazwiska robią wrażenie.

    „Sucker Punch” — przypomniało mi się, że muszę obejrzeć sowią animację Zacka. Czy kawałek w trailerze to Juno Reactor?

    • deckardpl on

      No zobaczymy – Unstoppable przypuszczam nie przebije dawnych produkcji Scotta, ale i tak będzie zajmujący. Bulesque – Cher chyba już straciła dawny urok, ale jedno jest pewne, X-tina potrafi śpiewać. Co do Moulin Rogue – film ma świetne aranżacje, ale imo bliżej już Burlesque do Chicago.
      Stone – pachnie mi trochę adaptacjami Grishama.
      Ywmatds – wygląda mi na dojrzalszą wersję Vicki CB, chociaż Naomi Watts nadal do mnie nie trafia.
      Kawałek z Sucker Punch jest autorstwa Lords of acid i nosi tytuł Crablouse.


Skomentuj

