Twoje zwiastuny – Sierpień’09 #1

Terry Gilliam powraca, a wraz z nim Christopher Plummer (myślałem, że już nie żyje), Heath Ledger (tu akurat bez zmian), Collin Farrel (…) oraz Johnny Depp (nie przepuści żadnej tegorocznej produkcji). Może być dobrze, ale nigdy nie wiadomo…

Początek jak to u Coenów – jeden człowiek tłucze drugim o ścianę. Nietypowo, ale to nic. Już za sam zwiastun można przyznać Palmę bądź Niedźwiedzia…

Meryl Streep, Steve Martin oraz Alec Baldwin… tym razem to prawdziwy trójkąt. Może będzie jak za dawnych komediowych lat?

A teraz będzie romantycznie aż do bólu – osobiście bardziej trafiają do mnie nowojorskie opowieści Woody’ego Allena, ale są i tacy, którzy szukają kolejnej inkarnacji Before/After the Sunset.

Na koniec zaś zwiastun, który przeoczyłem ostatnio. Wyobrażaliście sobie kiedyś cykl, który zastąpi Harry Pottera?

3 Komentarze

  1. Borejko on

    O Terry Gilliamie przyznam się że dowiedziałem się od Ciebie. Miło i ładnie się zapowiada.
    Dzięki.
    ps. Zastanawia mnie co MonthyP. zrobią jak im te karły powymierają.(heh)

  2. Furiath on

    O, Gilliam i nowy film! Myślałem, że ciągle walczy z Don Kichotem. Po Munchausenie i Braciach Grimm byłem nieco zawiedziony infantylnością tych produkcji, ale Tideland (nie mówiąc o rewelacyjnym 12 Małp) na powrót mnie przekonał, że Gilliam wielki jest i basta.

  3. Borys on

    „A Serious Man”: Braciom Coen lekko surrealistyczne komedie wychodzą znakomicie, ale jeszcze lepiej wyszło im „No Country For Old Men”. Wolałbym, żeby częściej robili „poważniejsze” filmy.

    „It’s Complicated”: Alec Baldwin strasznie się posunął w latach, natomiast Steve Martin wygląda tak, jak zawsze (co nie znaczy, że młodo :)).

    „New York, I Love You”: Ech, jednym z reżyserów miał być Zwagincew (nie jestem pewny pisowni), ten od „Powrotu”, ale widzę, że z niego zrezygnowali…


Dodaj komentarz